07 February 2016

Healthy lactose-free cheesecake


Nemusíte ani čekat na sv. Valentýna nebo na další cheat day, abyste si mohli připravit tento rozkošný dort. Však to určitě také znáte - když peču já, je můj jedlý výtvor pro ostatní členy Fiskovic family také jedlý, jen dokud nevyjmenuju všechny ingredience. Pak nastane hrobové ticho a pár minut přemýšlení, zda jsem zmínila i cukr a další pro mě cizí slova. Ne! vždyť ten doma ani nemáme :D. Ale tohle byla bomba a během jednoho se můj cheesekake vypařil z lednice. Je to oprabdu zázrak, že šel tak na dračku i když je bez laktózy, bez cukru a dokonce bez lepku. Ale co jiného ode mě můžete očekávat, než další clean dezert, že?


RECEPT
korpus
150g vloček rozemletých na mouku (nebo mouku podle chuti např. pohankovou)
150g sušených dadlí / fíků (datle musíme předem namočit, aby změkly)
2-3 lžíce kakaka
125ml tučného kokosového mléka
- Vše rozmixujeme dohromady a dáma na dno forky, vystlané pečícím papírem.

náplň
2 balení tofu
2 zralé banány
2 vejce
2 lžíce medu
4 lžíce oříškového másla (já použila mandlové)
125ml tučného kokosového mléka
- Rozmixujeme a nalejeme na spodní vrstvu. Pečeme cca 30 minut na 180 stupňů.


3 comments:

  1. Mňam vyzera super! Aka velka je tortova forma? :))

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...