05 February 2016

The Prom


Krásný páteční večer! Tak už je to za námi. Maturitní ples z 22.1. 2016, plánovaný 4 roky  pár týdnů dopředu je už jen vzpomínka. Všichni jsme si to skvěle užili a nečekaně stále dostáváme pozitivní ohlasy.
Gymplácké plesy v Chomutově jsou prostě událost nambr jedna. Poslední dobou mi přijde, že třídy mezi sebou dokonce soupeří, který ples bude ten nej. My z toho žádné divadlo nedělali (to jsme si jen pronajali :D) a nejspíš ani ostatní nečekali nic dechberoucího. Dejdar jako moderátor byl naše třešnička na dortu, ale hlavní roli hrála nejen krásná jednouchost, styl a super nálada celého večera, ale předtančení - VIDEO ZDE. Neplánovali jsme někoho trumfnout a o to lépe se dnes poslouchají pochavly. To, co ostatní třídy pánují půl roku dopředu, my zvládli za tři dny, půlnočko dokonce až v den D á la improvizace je někdy fajn.
 Téma Xkrát změněno, ale nakonec vyhrálo The Natives. Místo balónků obrovské lapače snů, na stoly indiánky a nachos, jako dary tequillu.. Všechno bylo perfektní a za to své třídě neskutečně děkuju. Také jsem nečekaně jako jedna z mála nebyla vůbec nervózní (to jsem si vyžrala už na začátku plánování). Další milé překvapení přichází hned po půlnočku, kdy jsem objevila náš raut - Mami, tati, omluvte svou dceru, od teď mě do rána neuvidíte, jídlo že jo.
Šaty jsem řešila snad už od prváku. Tak naštěstí se mi moje představy trochu vyjasnily, když jsem se na stopro přesvědčila, že jiné, než červené nechci. Uplně nejdřív jsem plánovala, že si nechám nějaké ušít, nebudu přece vyhazovat 5K za půjčovné - jojo, kameny a třpytky tam musí být! Do salonu jsem šla tedy jen s tím, že vyskouším střih. První oblečené šaty mi byly v pase volné asi jako kruh na plavání :D. Tak tudy cesta nevede a zkouším šněrovací. Bomba! Střih také vybrán, ale tyhle byly v růžové a já bez červený neodejdu. Zázrky se dějí. Slečna v mosteckém salonu Delta mi nechala objednat přesně tento typ a mojí zamilované barvě. Půjčovné i s kameny o polovinu levnější, než jsem čekala - Beru! Poslední pecičkou byla skladba High Way to Hell od Ejsíček na šerpování.



Celý večer probíhal naprosto nejlíp, jak mohl. Den poté jsem poprvé za sezónu vynechala trénink (zřejmě jsem v tu dobu yla na cestě z afterparty, svědomí ale žije) a ještě k tomu si dala zmrzlinu ke snídani (LOL banánovou domácí), ale v den plesu to neskončilo jen dvěma pizzama, dvěma tabulkama čokolády a náletem na vepřovou kýtu. Pivo a já jsme velmi dobří přátelé a vitaminky bé tělo atletky přece potřebuje (hlavně, že máš třpytkatý šaty a půllitr v ruce, vole :DD). No a jak už to tak v pohádkách končí, šup zase zpátky do formya do světa maturitních otázek.



No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...