31 May 2016

Matcha mugcake


Naše genrace vyvolala zelený boom. Mladí lidé Zelenou na baru mění za domácí green smoothie a tato barva se stává stále populárnější, v jídle myslím. Všichni chtějí být najednou vegani a žít ultra healthy life. Já s tím naprosto souhlasím, veganství teda nepropadám, mám ráda tofu, ale hovězí steak zrovna tak. 
Teď po matuře mám víc času dát do přípravy snídaní trochu toho kreativního ducha. Pořád je pro  mě ale prioritou obsah. Snídaně je pro mě vždycky palivo na trénink, proto se ráno snažím do sebe dostat co nejvíc živin. Mugcake je oblíbená volba pro ty, kdo zrovna nefandí kaším. Když ho uděláte hustší, dokonce ho vyklopíte jako perfektní bábovičku, která se jí rovnou bez lžičky jako take away (stejně ubrousek necessary).
Můj mugcake je low-carb, high protein, protože jsem ho připravila jako potréninkové jídlo. Základem je jedna zelená cuketa. Zvětší objem celého jídla, dodá vitaminy a ještě ušetří spooooustu sacharidů (ty si užijeme později v nějaké sladké mňamce). Když už to máme takhle zelený, ozeleníme to ještě víc. Matcha Tea je naprosto ideální jak chutí, tak dodáním energie. 
RECEPT:
4 bílky
1/2 jemně nastrouhané cukety
20g jakékoliv mouky (pro ultra low carb verzi doporučuji kokosovou nebo mandlovou)
špetka prášku do pečiva
oblíbený protein nebo nějaké sladidlo pro lepší chuť

Nejprve trochu prošleháme bílky, přidáme mouku s práškem a znovu lehce prošleháme. Nakonec přidáme cuketu a sladidlo. Vše zamícháme a hodíme do mikrovlnky cca na 2-3 minutky.

TOPPING:
2g Matcha Tea
1 rozmixovaný banán (lze použít i neslazený sojový jogurt pro low carb variantu)



No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...