07 June 2016

Costumes tips


Čtyři roky na střední utekly jako voda. Teď už si začínám uvědomovat, že bych asi měla trošku dospět, ale nějak to nepřichází. Čekala jsem nějaký zázračný moment, kdy se mi přepne hlava a budu už dospělá. Ale to čekání mi neva, pořád to trvá. Po gymplu přichází otázka, co teď? Rozhodla jsem se ještě rok počkat, než si rozmyslím kam jít na vysokou, a zvolila jsem možnost odletět na 9 měsíců studovat angličtinu do Kanady, od září do května. Vlastně ani s jistotou nevím, co jednou budu dělat. Sport, výtvarné umění, cestování a zdravá strava - to vše mě neskutečně naplňuje a zajímá, ale jde to nějak skloubit dohromady? Jedině tady na blogu. Po prázdninách bych také chtěla začít dávat dohromady recepty a jednou vydat fitness kuchařku s přeně propočítanými makry pro každé jídlo. Hodně plánů a hodně ambicí, to dělá naše životy zajímavější. Nebojte se výzev a dávejte si vysoké cíle. 
Abych přešla k hlavnímu tématu článku. Připravila jsem si ukázku kostýmů, které jsem si vyrobila za tenhle rok na různé školní akce. DONUT na Americký den a pak BATH FOAM na poslední zvonění. Nepřipadá v úvahu, abych si kostým koupila, trvala jsem na vlastním nápadu a originalitě. 


Donut je z vyříznutý ze silné polisterenové desky. Chce to hooodně ostrý nůž, nejlépe ten na koberce. Nabarvila jsem ho akrylovou zlatavou barvou a polevu udělala z růžových čtvrtek. Nakonec jsem nalepila rozstříhané role krepáku jako posypku.

Každý donut potřebuje svého Homera

Druhý kostým jsem vymyslela pár dnů před posledním zvoněním. Jako zázrak byl, když mi kámoška přinesla koupelové kachničky všech barev. Základem je mentolová tylová sukně, přes kterou jsem si ještě oblékla jednu vrstvu bílé tylovky na gumě, na kterou jsem mohla přilepit bubliny. To byla fakt dvouhodinová práce. Tavnou pistolí jsem na tyl přidělávala polisterenové koule a na ně se ještě snažila přilepit kachny. Pár bublin jsem udělala z plastových průhledných míčků pro lepší efekt. Do ruky žínku místo kabelky a jde se předvádět Haute Couture. Jako abych kostým dotáhla k dokonalosti, třešnička na dortu je mokrý efekt. Ruce a nogy jsem si natřela třpytivým tělovým olejem, posypala se třpytkama a ještě do zalakovala lakem na vlasy. Bomba. Hlavně pak na sedačce v autě.
Do komentářů mi házejte odkazy na instagramové fotky vašich kostýmových outfitů, ať se můžu dále inspirovat.

1 comment:

  1. So cute!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...