13 June 2016

Overal everywhere, anytime


Ačkoliv většinu dne trávím ve sportovním oblečení, občas se naskytne příležitost, kdy si můžu zout běžecké boty, a dokonce se i nalíčit (lol, stejně jsem i půlmaraton běžela s perfektníma očníma linkama :* ). Každý den u mně ale platí, že čím méně kusů oblečení a doplňků, tím jsem spokojenější. Overal je můj letní 'must have kousek', proto ho mám taky v několika variantách. Sice potřebujete parťáka na rozepínání zipu na zádech, ale po chvice rozcvičky to zvládnete sami. Tenhle kousek skvěle taruje postavu, protože má v pase zavazovací mašli. Pak už je na vás, jestli ho doplníte společenskými botami, nebo obujete Conversky.
Za necelé dva týdny mě zase čeká dvouměsíční práce animátorky ve Španělsku, stejně jako vloni. Samozřejmě budu přidávat nejrůznější články i tam od tud, ale nové recepty asi nevyzkouším. Plánuji spíše outfit posty a také nějaké tipy na cvičení. Pokud máte speciální přání na téma článku, napiště do komentářů a já se ho pokusím přidat, ještě než odletim. :)




OVERALL - Reserved
SHOES - CCC
NECKLACE - Zara
EAR RINGS - Michael Kors


Jednoduchý outfit a líčení, ale červená rtěnka nesmí chybět. V létě nesnesu makeup, maximálně BB cream s ochranným faktorem. Nedávno jsem procházela v Palladiu a nějaký pán ze stánku s makeupy se mě snažil přesvědčit, že mě naučí perfektně konturovat a že je totální nezbytnost ten make up jeho značky mít. No.. asi neběhal v těhle vedrech, kde mi konturování nezlepší výraz ani na fotce ze závodů. Zato oční linky klidně za všech okolností. Nerozmažou se ani při tréninku a já je mám vykreslené za pár sekund.


1 comment:

  1. The blog is absolutely fantastic. Lots of great information and inspiration, both of which we all need. Thanks.
    Chocolate

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...